7.9.06

In Coversation With Asma

Berbual dengan Asma kena sering berhati-hati. Silap langkah, kelu lidah.Banyak sangat membaca kot, jadi memacam benda nak tahu. Kadang-kadang memang malas nak layan…. Macam yang terjadi tempoh hari bilamana dia bertanya dengan Yan. Ikutilah kisah seterusnya…

Babak: Waktu santai lepas makan tengahari. Yan sedang menonton Hallmark Channel and then datang Asma (dengan soalan mautnya):-

Asma: Mak, mak pernah buat seks dengan bapak tak?

Yan: (terperanjat beruk dan rasa nak pitam) err, err, err. Hish kamu ni.

Asma: Cakapler Mak!!!

Yan: (Dengan harapan supaya perbualan tak berpanjangan) Hish! Tak pernah la.

Asma: Aik! Kalau tak pernah, kami tiga orang ni datang dari mana?


Macam mana nak jawab tu?

3 comments:

Abah Arissa said...

Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah.. ( Tergolek di atas lantai ofis, sambil menekan perut gelak ).

To asma, please reserve that question for me when we next meet. I can't wait to answer it !! Hehe..

yone said...

hak..hak...hak..hakk...hakk yone pun sama la abg a'a dok gelak sorang2 nasib baik tak dak sapa kat ofis skang sbb suma pi sembahyang jumaat tapi serius lawak first class ler....:)

Mior Azhar said...

Ko orang boleh ketawa?!!! Abg aa pucat lesi tergagap-gagap dibuatnya